16. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 16

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je SEQUEL PLEASE:

Dívám se do knihovničky, dívám. Většina má dokončenou sérii nebo kvalita s pokračováním klesá, takže ani tak please please pokračování nepotřebuju. Narazila jsem na jednu knihu, která je již, pokud se nestane nic zásaního, definitivně definitivně ukončená. Nutno podotknout, bohužel! Její kvalita neklesala, vůbec ne. Mánie proběhla před pár týdny, ale mě se to nějak nechce pustit. Takže, pokračování prosím ! Nemyslím tím, tedy, splácat dalších x dílů, ale proč proč proč už to muselo skončit.

Málo stránek!! Něco bych připsala :)

Naposledy? Doufám, že ne !!



Takhle úzká knížka, rozumíte jo, já ne :)

8 komentářů:

  1. Skvělý nápad, ale hlavně ať to nečte Rowlingová nebo jí napadne něco připsat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jen ať kouká připsat! Taky bych si alespoň jeden díl dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale muselo by to být hodně promyšlený, třeba jak se mají po svatbě by asi nebylo uplně zábavný starým dobrým známým oblíbeným HP stylem :-D

      Vymazat
    2. Právě už teď to zkazila prohlášením, že Ron a Hermiona spolu vůbec neměli být a podobně :)

      Vymazat
    3. Pak se dozvíme, že se Harry neměl vůbec narodit.. A máme po srandě ! :-D

      Vymazat
  3. Já bych si Harryho četla pořád. Příběhy z Bradavic by mě nikdy neomrzely, takže bych je četla snad i na smrtelné posteli. (Což se nestane, dokud paní Rowlingová nepřijde na lektvar nesmrtelnosti. A nebo najdu kámen oživení a přivedu ji zpět.)
    Jsem hlavička. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych mohla i ty filmy sledovat pořád dokola a proto taky vznikla tahle soutěž ;)

      Vymazat
    2. To mě rozesmálo s lektvarem nesmrtelnosti a kamenem oživení, ale co jiného se dá pod takovýhle článek napsat, já vím, super komentář :-D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...